Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Rothem. Meer weten? Ontdek meer
Cindy
25 jun 2026 om 23:03
Het smaakte heel goed, complimenten aan de bezorger wat toch door de hitte kwam bezorgen
Melissa
11 jun 2026 om 21:43
Altijd vriendelijk
Patrick
10 jun 2026 om 21:10
Het was weer super lekker…vers ,buitengewoon heerlijk
Niek
6 jun 2026 om 0:49
Heerlijk eten met veel variatie, zeker een aanrader!
Mariëlle
4 jun 2026 om 22:02
Heerlijke verse sushi!
Menno
31 mei 2026 om 12:32
45 minuten te laat bezorgd. Lauwe sushi.
Angela
31 mei 2026 om 7:51
Heerlijk
Steffie
30 mei 2026 om 21:03
Smaak is top, maar al een aantal keer ging er iets mis met bestellen, waardoor we 2 uur hebben gewacht op ons eten. Zou ‘internet’ eruit liggen. Deze reden meerdere keren gehoord.
Emma
25 mei 2026 om 14:43
supersnelle bezorging, vers bereid, supergoede kwaliteit, lekker en vriendenlijk(:
Stephanie
23 mei 2026 om 20:48
de pokebowl was heerlijk en rijkelijk gevuld